hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Sunday, 18 December 2011

helu-2 hyeee !


halooo , HAHA
today , aku tatahu la mood hape !
kao mecet aku pon tak .
hermmm ~! 
maklomla busy wit ur first wife agaknye 
aku kan numbe DUE !
kannnnnn ! haha
Leteyh nye macam neh . 
Kalao aku tahu sume neh nak jady , takde nye aku nak trime dye dulu
deyyy ! ! 
lebeyh baek aku sensorang dry saked aty cebab kao 
~giler~
Cant you stop make me cry haa ?
kao jangan risau 
oneday , aku mesty dah ta tahan
then aku mesty mnx clash nan kao
even aku syg kao
WEYHH ~!
gul mane yg tahan macam neh !
memang kat mulod kate takpe , 
tapy kat haty neh menanges beb !
gul laen la menanges ~
~HATY AKU~
! haramjadah , fucker , shittt , butoooo ~!
hahahaha ~
sorry , that's the real me
walaopon aku mudah menanges
aku mudah memaki
hehehehhehehehe
hermmmm ~
whateve it is
aku stil sayang dye
walaupon kao jujo nan aku
n bukan dary mulod owg laen
haty aku tetap saked
ta sangke gile bende neh jady kat aku
awwwwww ~
owg laen jangan jeles tak jady kat korank
hahahahahah ~ !
macam mane aku nak tahu yg dye betoy2 syg aku ??
macamm mane one day nnty ??
aku rase memang tak mungken dye akan tinggal kan gul tuh ??
awwww~ !
PERIT NYE sayang !
kao owg petame yg penah buad aku macam neh
TENGS a LOT BABY ~ !

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua