hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Sunday, 18 December 2011

Kerinduan melande

hye , errr ~ !
tetibe aku rindu pulak dekad budak-2 kelas aku dulu
~RKA070'8'09'~ST110'11'~
hermmm , sumpa windu beb
aku rindu nak gado nan korang
aku rindu nak gelak2 nan mike
aku rindu nak dgar kyte usek-2
aku rindu nak tgok budak kelas kyte merajok
I MISS SGAD-2 :')
banyak kenangan besame kan ??
Tambah-2 mase jamuan aritu kan-2 ??
Kyte swit-2 je tukar2 adiah kan-2 ?
aku windu nak BERGOSIP nan korang
rindu nak uad JAHAD , ~hehe ~
rindu nak kene DENDA same-2 nan cikgu~nakal kan ??~
rindu nak STUDY same-2 nan korang
aku rindu saat kyte besame ~ !
urghh !
cepad nye mase belalu
waktu kat skula dulu
sume nak abeh skula cepad-2
dah tak saba
tapy bile dah abeh , tgok laa
hakikatnye , kyte memang taley berpisah .
waaaa ~! air mate aku nak kua dah waktu aku tuleh neh .
tatahu laa bile bole bekumpul same-2 lagy .
hermmmm ~!
sobsss~ sobsss ~ :')
Aku hop kyte tak lupe antara satu same laen yea .
nnty kua result kyte hang same-2 tao ! 
aku SAYANG korang SANGAD-2 !
lebyiu , muachhx~!

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua