hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 19 December 2011

NESCAFE pekad ~ !

hyep ~!
korank tahu ape itu NESCAFE ??
harus aa tahu , kannnnn ! tapy disebabkan nescafe la aku tak tydo lagy dari semalam .errrr ~
Ni semua gara-2 aku bancoh terpekad semalam 
mate aku celik je macam neh --> O.O
pukol 12 malam aku minom , kesan dye , fuhhhh !
kalo aku ade laki takpe aa kan nak bejage malam pon , hehe
ape kao MENGAROD neh iera .
SAJE BERCANDA !
wekkk ~ !
pepagy aku dah kelua ruma , hirup udara pagy , n melihad rumpod yg menghijau depan ruma aku !
~ hambuii ~
hahak , but suddenly ! !
AYAH aku buad spoil moOd senang-2 aku dengan ayat PERLI dye
---> uitt ! awai bangon ?? mimpi ape ?
HAIYAAA ~, haha , malu saye tahu !
AYAH aku neh laaa , tak pecaye pulak anak dare dye bangon awai .
aku rase CIRCLE LIFE aku dah TERBALEK :/
pasai nye , --> malam aku JAGE , siang aku TYDO
takpe laa , bukan salu jady makgad , kannnn ?
MAKLOMLAA , baru abeh SPM .
keje OT tampe gaji !
huhuk ~ !
tobad weyhhh ! aku tak minom dah NESCAFE malam-2 bute !
uhuhuhuhuk ~ ! 
Fakkkk , huhu ~
uky laaa , nak TEST TYDO neh , haha , nunyte
lebyiu , muahhhccchhxx~ !

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua