hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Friday 9 March 2012

wanie dan kaklong

Petang tady aku balek dari resthouse , jumpe lesbo lame aku , anak pakya , MALIHA , aku selisih dengan ambulans . sampay sampay rumah , duduk kejap , tetibe fon rumah bunyik , izza cal , dye bagitahu wani and kaklong eksiden . YA ALLAH ! sumpah aku terkejodd gegile, dye cakap , kaklong tak sedar lagy , wanie patah kaki . rupenye , ambulans yang aku selisih tady tu laa yang bawak diorang . aku gelabah bewaakk nye call along aku , ta angkad , terpakse la call abg ipar aku . mintak dye tolong hantar kan sebab hujan lebat amat ~maybe sekarang kat pekan lenggong dah banjir~ . dah sampay tu , tgk ade izza and shida . izza bawak aku tgk wanie and kaklong . wanie dah sedar . kaklong tak sedar , aku selak langsir nak tgk , adushh aku tgk tige empat owg tengah bagy bantuan pernafasan . hermm , mase tu dah nak nanges dah tengok , pastuh semua tunggu kat luar . then time kaklong nak kene bawak pegy hospital , mase dye atas troli tu , memang sedeyh tgk keadaan dye . still tak sedar :'(( .time tu aku pegang tangan shida , dengan tetibe nye airmate aku ngalir . sedeyh tgk kaklong . kaklong yang peramah suke bergurau jadi macam tuh . tgk amir , gelisah and menanges :'( dye lagy la sedeyh , syakirah ?? BFF kaklong ? lagy laa double sedeyhh . tapy berape jam pastuh , kat FB syakirah bgtahu yang kaklong dah sedar . ALHAMDULILLAH ! KAO MAKBULKAN DOA KAMI YA ALLAH ! kaklong kene bawak pegy ospital ipoh . kalao kene bawak ospital tu selalunye terok la . wanie masok ospital kuala kangsar . kawan aku cakap diorang berenti nak masok simpang , then datang kereta dary belakang langgar . salah kereta tu sebab potong kat doubleline , haiya , jangan la selfishh , pikir la nyawa orang sama , takyah bawak kerete la kalao nak ikot kepale sendry . kawan kawan aku tu yang kao langgar !! zzzz >.<
semoge NURUL AMIRA ABDUL HALIM dan NOR IZZATY ALWANI RIDHUAN cepad sembuh . saye tahu anda kuad , anda kan kawan saye , mesty la kuad macam saye , I LOVE YOU ALL FREN ! 
banyak sangat eksiden minggu nih , beberape hary lepas eksiden gak , sorang mati , tadi pon ade eksiden yang laen , dua orang mati .
bawak moto or kereta dengan hati hati . maut ada di mana mana , tak kire mase tempad . semoge segale yang terjadi menjadi iktibar buad kita semua . 
inilah mereka :)
 
inilah NURUL AMIRA (KAKLONG) cumil kan dye ?? 

ini NOR IZZATY ALWANI , kecik je orangnye , panday tau , budak target SPM :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua