hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 16 April 2012

Bella Mahadi

nampak tak tajuk aku tuhh ? oit oit aku bukan takpuas haty kat dye . tapy tiap kali aku tengok gaya dye mesty aku nak gelak besa . dah aa dengan manje keteyek dye , dengan memey nye , HAHAHA . seronok aku kutok kau bella . muahahahaha . tambah tambah bile orang marah dye . teros buad muka seposen . macam budak tak dapad aiskrim , haha . one more things , kalao korang tengok dye makan , penuh mulut mulut dye suap , sebijik macam budak kecik baru dapad sudu . huhuk , tady lepak sekali dye makan aiskrim , haha , comot comot , but comeyh , untung laa abe dye dapad dye . huhuk . adik aku sorang nih laa . geram betoy rasa nak cubet cubet , tapy kunk nanges pulak , dah aa cepad tacink , hehe . btw , dye nih leader kawad KRS sekarang , ganti tempad aku dulu , perghh kat tengah padang garang super singe pulak , huhuk :)

k lets view dis little princess BELLA MAHADI ♥ pssst , aku curik gambar dye dari fesbuk dye , diam tau , jangan dok kabor ke dye , huahua .



tengah texting with her capital A kot , hehe . hope kekal sampay akhir hayat :)

 
tegnok , dye dok buad muke ngada ngada dye , pfffffft nyampah aku laa , hewhew :P

 last but not least , gadis ini adalah antara adik adik aku yang aku sayang , tapy sebab perangai dye , aku rase kelakar gila , haaa , padan muke hang bella , kak dah update blog pasai hang , huhuk . k love you , and i love my only adek capital M , forever . nty kak buat entry pasai adek pulak . kboii .

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua