hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 7 May 2012

hmmmp ! hmmmp ! hmmmp !

assalamua'laikom . hye peeps ! sebelom aku lelapkan mate aku hari ni , aku cerite dulu what happened hari ini . UPU ? oke , dukacitanya , aku tak dapad , but dah buat rayuan , hope diterima . semalam aku takdak semangad langsung kan nak masok formsix ? tapy petang tady aku pegy sekolahh . terjumpe dengan cikgu azura . so dah alang alang dye cikgu formsix , aku pon amik aa kesempatan tanye pendapad dye . k dye cakap .
:- formsix sekarang ikot sem . setahun setengah , so , 3 sem right ?
:- kalao exam pointer tidak memuaskan haty , bole repeat anytime .
:- care pembelajaran pon macam U . banyak belaja sendry .
:- peluang untuk masuk U lebeyh tebuka untuk lepasan STPM .
:- mule mule memang tak biase , tapy bile dah start lamelame okeyh la .

oke , lepas je dengar penjelasan cikgu zura tady , haa baru laa ade semangad sikid nak masuk formsix . tu pon kalao betoy dah tak dapad mana mana . maybe rezeki aku ikot formsix , sokeyh , i'll try my best :) esok daftar , pakai baju sekolahh bhaiii ! yeahhh ! kao ade ?? hahaha :D *gelak tak ikhlas*

harini jugak , hary yang menyedihkan . aku kehilangan lagy seorang mak saudara . yang paling menyedihkan bila aku takdapad nak pegy tenguk . dye dudok kelantan . terdapad halangan yang tak dapad dielakkan untuk pegy ke sana . mak aku cakap , kite berdoa dary sini je . semoga selamat dikebumikan . takdapad tengok pon takpe , cume banyak kan berdoa untuk arwah :'( . saked ape ?? emm saked tua maybe :/ tapy tak terkilan sangad sebab tahun ni sempad tenguk dye mase bulan 3 . tapy mase tu pon dye dah saked . emm , ajal maut di tangan tuhan . semoga mak saudara aku ditempatkan dikalangan orang yang beriman . aminnn . ~AL-FATIHAH~

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua