hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Wednesday 9 May 2012

syakirah deetkyxbb

betoy ke aku eja nama dye nih ? haa tetibe aku rase nak update sal budak putih melepakk nih :) she's my friend since 2010 . mase form 4 dye masuk sekula aku . sekelas dengan aku . dye nih cepad tacink . siyesly ! tapy dye baek haty , suke tolong orang , suke bagy pendapad and nasehad kalao kawan dye dalam masalah . and yang paling aku suke kalao dye update status kat facebook , panjang panjang ouhhh .  mao tengok ? k cekidooottt ;P

see :) *sorry tak muad skrin , hewhew*

dan lagy :)

heyy , walaopon status cik adek kite nih panjang , tpy dye tak tuleh yang merapu rapu seyh . status dye penuh dengan nasehad , pandangan dan informasi . sometimes je status dye sedeyh sedeyh sikid . and paling best , dye sentiase like status aku hue hue :D

lets view her :)
sorry , curi pict nih dary fesbuk kau sayang , hee :D

okeyh dis is her , klik her picture to go to her belog :)

dear fren : aku mintak maap kalao sepanjang pekenalan kite aku ade buad kao saked haty , menanges , terase haty , kecik haty dan seangkatan dengan nye yaww . so sorrrryyy *mukaseposen* hehehe . aku always doakan kejayan kau dan kawan kawan kite yang laen , jangan lupakan aku si suka carik pasai nih . haha . fren until when when k . loveyou syakirah deetkyxbb :) 

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua