hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Saturday, 5 May 2012

netball

hye semua , emmm semua ?? ade ke orang baca belog bodoh aku nih ? k tengs sape yang sudi bace :) luv u all damn much ! k , back to tittle , NETBALL ? ye kenape ? tak percaye ? hey aku maen dary sekolah rendah la weyhh . huahua . aku maen netball wakil belia teluk batu . teluk batu tu jauh jugak aa dary rumah aku . nampakk tak diorang import tuh . huhu . kawan aku duduk bukit raja pon dorang import . hehe , ape salahnye . dah tempad sendry taknak hantar wakil . esok dah lawan weyhh . dah laa belatih serupe ape lagy . haishh harap harap menang laa . emm . macam mana aku nak maen esuk kalao dalam otak aku sekarang ade dye , dalam haty aku duk sebud nama dye ? kenape nih iera ? padahal takda pape pon jady kann . hermmm entah laa . tak sedap haty sangad . macam ade samting yang tak elok nak jadik :'( . ouhh tidakk . aku sayangkan dye . aku sayangkan hubungan nih . dah dekad limabulan . bukan senang aku nak bertahan kalao aku kapel . tapy dengan dye sikid pon aku tak buhsan . sayang aku dekad dye takpenah berkurang sikid pon :/ i miss u hubby , i miss everythings about you dear :') . i miss ur laugh . i miss ur tear . i miss ur smile . i miss ur joke . i miss ur kiss that u give me every nyte before sleep . i'm missing you . very much . i need you cinta . hoi hoi iera , kau dah lari tajuk nihh . hahahaha :'D maap maap ! *sambil mengesat airmata* . emm dengar dengar kabar team yang aku nak lawan esok agak kuad aa . haisshhhh ! harap aa kabar angin je . huhu . nak menangg weyhh ! sape taknak menang ! attoyy ! dengan jari kaki aku luke . haa itu laa maen pakai selipar lagy . simen berpasir makannn dye ! hahaha :D lol. okeyh laa . nak mandy . and release tensen sat . *menanges sampay tertydo* . haha . doakan aku menang esuk keyh . aminnn . kbaii :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua