hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Tuesday 1 May 2012

miss :')

miss ? rindu ? asal rindu je dekad wan , bukan laa , aku rindu dekad classmate+schoolmate aku . :'( siyesly ! lepas nih kite akan terpisah , semua bawak haluan masing masing . yang mana dapad belaja sekali tu , alhamdulillah la . ade yang dapad matrik , ade dapad temuduga maktab , ade dapad form 6 *macam aku la tapy tak pegy , hihi . hermm , papepon aku harap korang sentiase berjaya dalam ape jua yang korang buad . i'll always pray for you :) kalao free-2 korang balek kampung boleyh la kite hangout same same kann . keep in touch k . takesah laa phone ke fesbuk ke ape ke . and aku harap group ST1 STALLION tu akan terus aktif . wuuu sedeyh la pulakk . i'm gonna miss you :'( k jum tenguk pict-2 kita .

gambar ni waktu baru habes kelas fizik . haha . ceria kan ?? macam macam gaya 
*kredit to syakirah*

ini gambar time jamuan raya kat sekolah 2011 . 2012 kami pakai baju sekola je sebab mase tu ujian percubaan tak silap :/ 

me and syakirah . 

me and my besty , mirmo
macam jadi kat aku and dye , ade suke , duke , gado .
dye tempad aku luah semua dalam kelas dulu . pegy mane mane pon berdue
kalao kami tak bersama satu hary , mesty ade yang tanye 'gado ke?' =.='

me , meor , and eyha
meor , tengs banyak bagy aku nasehad .
aku hop hang get a better life :)

eyha , k dye budak kelas laen . dye budak akaun .
tapy bole dikatakan aku rapat aa nan dye . semua bende dye tahu pasai aku . termasuk rahsia aku yang semua orang and family aku taktahu . ily mylesboo . pegy PLKN elok elok yea . rindu nak gelak nan hang macam orang gila and rindu nak hang pujuk aku bila aku nanges macam malam tu . :')

ain sopian and me .
yes ade pun gambar aku dengan hang ! haha :D dye nih taksuka tangkap gambar !
weerrkkk , jangan marah :)

\
kaklong and me :)
hey spidergirl , hope awak cepad sembuh k . miss you dear :')

jamuan kelas . heyhoo , hampa jangan lupa kat aku noohh , aku sekeh hampa nanty :P

izza and me .
aku penah rapat time form4 . menggila sama sama . naek form5 tak rapad sangad sebab dye fokus study aku dok men men lagy . hihi :D

pian-shahril-kuchai-pidod-shamin-azam-halim
raihan-ain-aisha-kaklong-na-yatie-ainpian-izza-syakirah-fathin-haniy
quyah-ecah-wanie-cikgu aniza-shida-aku-mirmo
haaa ni semua ada :) aww aww . semad kan ? hihi
*abaikan budak yang buad peace tu,nakal betoy*=.=

hey semua . aku akan rindu gila gila kat korang . rindu nak buad bising dalam kelas , rindu nak buad kalut pagy pagy kalao tak siap keje cikgu khairol wahida . rindu nak buad kelam time dah dekad dekad spm . rindu nak peluk korang time amik result hari tu . i miss every single second that we have spend together . cepad sangad time berlalu . nnty sedar sedar , mesty dah ade yang nak kawen , yang dah nak ade anak :P eleyhh eleyhh sekarang semua pikir study kan , dah masuk U nanty tenguk mamat hensem awek cung , terliur korang , ngeh ngeh ! 

for you hubby : tolong berenti cakap bende bukan bukan , jangan la dok cakap bile mummy dah masuk u nnty mesty jumpe orang laen .*aku pun takdapad mana mana lagy la sayang* . jangan cakap camtu dah . macam doa pulak . hubby tu , memey la tempad hubby belaja tu semua laki , tapy mummy tetap risau tahu ! i miss you and i love you so fuckin damn much , macam hubby selalu cakap , kite mesty bersama . ye sayang , kalao ade jodoh tak kemane k . belaja elok elok . and tengs sebab dah tak marah marah mummy macam dulu , we're getting better . muachhh :* lembu sayang gile :D *psst, muke hubby baru bangun tydo plus berboxer comel plus lawak gila*hahaha XD 
 
mr.mine and me .
H.O.L.L.A.N.D ! :')

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua