hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Tuesday, 15 May 2012

semak !

ape yang semak ? airmate nih semak je . kenape nih ? kenape kau takbole berenti skit pon pikir pasai dye ? dye dah bole lupekan aku ke ? or dye memang tengah seronok-2 tanpe aku sekarang ? malam malam aku nanges sebab kau . kau penah pikir tak semua tu . maybe akan ramai cakap aku bodoh . tapy seminid pon aku takbole nak lupa kenangan kita . semua kerja gila yang kite dah buad . huahua :'D i miss you . aku tatahu kenape . perit sangad bile kite merindui seseorang tapy dye tak balas rindu kite .
see , airmate tu . selalu kelua bila kau takda kat samping aku :'(
*abaikan jerawat itu , huahua*

huemm kenape semua jady macam nih , aku bukan salahkan takdir . aku cume nak tahu kenape . its really hard for me dear . and i'm sure for you to right ? 

wahai si pemberi rantai : maafkan saye . saye sedang mencuba memberi haty kecil ini kepada awak . saye berusaha . tapy saye takod awak takbole terima saya seadaanya . saye takod awak lukakan haty saya macam si dye lukakan haty saya . tapy saye janjy saye akan cube yang terbaek . saye janjy ! saye mintak maaf sebab selalu buad awak terase haty . saye selalu gelar diri saye mummy bile cakap dengan awak . tiap kali tu saye menanges . otak saye ingadkan dye , dan saye takod saye takbole bahagiakan awak :'(

salam sayang : iera xie 


No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua