hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 28 May 2012

sigh again and again :'(

hye , dah lame aku tak update about aku kan ? hehe . aku kene virus malas sikid . :P see my title post ? huemmm . heuwww~ *sigh . kenape dengan dye eyh ? takan asyik tadak kedid ? malam malam aku tunggu dye text aku . tiap kali aku cal mesty dye cakap , esuk hubby topap hubby mecej k . jap g hubby topap hubby mecej . tapy tak text text jugak . why ? huem . kapel pon macam dah tak kapel je rase sekarang . tady aku cal , dye bole jalanjalan kat kuala kangsar dengan membe dye . emm yelakot membe . aku tak sure la kann . dye tak tahu ke yang aku tunggu dye dary semalam punye semalam ? aku bukan tunggul . kalao tadak kedid bile aku text , buad aa call me back at least ? sayang , kite dah tak macam dulu lagy . aku tahu kao dah tak sayang aku . kenape nak stay dengan aku lagy ? kao ade rupe , ramai perempuan nak kat kao kan . aku takde pape . tak cantik , tak baek , tak rety jage haty kao :/ aku mintak maap , aku tak berniat saked kan hty kao . aku dah cube sedaya aku jage kao . tapy sebenarnye aku tak bermakne dah buad kau . time aku sedeyh macam nih , maybe kau tengah seronok dengan member2 kau . member-2 kau bole hepikan kau , tapy aku takbole kan ? perlu ke aku lepaskan kau sekali lagy ? mungkin bagy kau ni bende kecik , tapy tak bagy aku . taklogik sampay due tige hary kau tak topap . abeh macam manae kau nak plan dengan kawan kau nak kelua semua ? jangan typu aku , aku bukan budak tadika . airmata ni mengalir lagy . dulu kau tak bagy aku menanges , sekarang kau dah tak kesah langsung kan ? oke hubby :') mungkin kao bahagia macam ni . so aku akan biarkan kao teros bahagia :) kao bahagia tanpa aku ! ye tanpe aku :'( kalao kao need aku carilah aku , kalao tak aku anggap kao hepi dengan hidup kau sekarang . wassalamua'laikum :')

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua