hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Sunday 10 June 2012

no more him .

ambuii tajuk takboleyh blahh kan ? oke that's fact . dah dekad seminggu dye tak kontek aku . kekonon ade masalh sikid sampay tiga tahun takboleyh nak kontek , masalah ape biar laa aku and dye je tahu . malam tu im cakap esuk dye nak pegy dahh . tapy semalam bole je online then remove relation dekad fb . k good . terharu gila vavi baqhangg ! then ade satu number kacao aku text bukanbukan . aku cal aa . bajet nak maki je . tapy dengar suare mamat tu sebijik macam dye . tapy dye cakap name dye faiz dak KL . aku cakap aa yang aku takkenai dye .dye cakap dye kenai aku . aku cakap ni wan kan takyah laa nak nyamar. dye tanye wan tu sape pakwe lame hang ke ? ismid ulam raja tu ? tahu pulakk . second time aku call dye ubah suare dye and dye cakap pelat kedah . haha nampak sangad nipunye . tipu kan kan kan ? *angguk aa kepale ! k baguss ! pastuh bff aku si sam nih nak tolong aa . dye call , dye cakap dye bukan wan . dye cakap dye faizal . haha kantoi suda. kejap faizal sekejap faiz . dah mana satu nih =.= huuuuuu dah laa awang ! aku dah tak larad dengan kao laa . ingad aku nih tunggul . sokeyhh sokeyhh , dah taknak aku right ? aku terimaa . hurrmmm . even dah letih dah menanges . pastuh dok bajet kuad depan kengkawan aku . dalam haty tuhan jelaa tahu . dear , aku lupakan kau pelanpelan k . kao pon sama . hope heppy dengan life  kao . aku takkan masuk campur lagy hidup kao . aku takkan pakse kao lagy . oke ? chill iera ! *big girl dont cry . haha :')
aku pun buad laa fake relay dekad fb . haha . konon nak tunjuk yang aku nih dah taklemah . konon kuad aa . padahal tak ponn . *tangan didada mata ke atas . k sudah la . letih aku dengan boy nih . ramai taleyh caye . aku cakap ramai k , tak cakap semuaa *jangan mara , nnty kena jual . huhuk . k laa letih dah nak menaip . esuk aku dah start sekola . formsix.*sorry , pra-u okengg ! . baju tak iron lagy . beg entah kat mana humban . gasakkk . hahaha . btw , ni picture budak yang buad fake relay tu . tapy tak im sangad . name pon fake relay kann ? :)

haha , ni laa dye , name dye . khairul imran . 
tak terpikir pon nak buad , tibetibe dye tulis status , jum fake relay . 
pastuh mase chat , dye cakap btw jum fake relay . tu yang bole fake relay .
huhu , k laa bye semua :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua