hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Thursday 14 November 2013

cerita kali ini

assalamua'laikumm
aku menaip sebab aku takdapat tidur . emm emm . aku takpaham kenapa tiap kali cuti sem mesti tak seronok . mesti ada je benda yang tak best jadik . grrr . kekadang aku rasa nak pack barang nak balik melaka sekarang jugak . tapi aku bukan ada problem dengan family aku sampai aku kena buat macam tu . Ini problem dengan kawan kawan . yeahh , semua problem ni melibatkan kawan baikk . pasal M tu , takyah aa story sebab hal kecik je kan kawan ? dah setel pon . Ni problem melibatkan kawan baik aku dari form 4 . huem takdalah lama mana . tapi dah boleh jadik kawan baik . sepanjang aku berkawan dengan dia rupanya dia burukkan aku dekat kawan aku lagi sorang , omaigodd apa kau nak ni haa hawau ? kau cakap dekat ecah , aku hasut bebudak kelas suruh bencikan ecah . what the fuck aku nak buat macam tuu . kau suruh ecah pulaukan aku . kau ni dengki sebenarnye kan . kau tak boleh orang lebih dari kau kan ? haih payah aa ada kawan macam ni . kawan ke ? dari awal mak aku cakap jangan kawan sangat dengan dia . now betul aa dah jadik lawan . dengan kita tersengih-sengih kemain baik lagi nak korek rahsia , belakang kita macam mulut itik . errrr --'

NEXT....
aku taktahu laa samada perasaan aku je or memang dia dah berubah . kenapa ? entah aa dia macam dah lain aa . dia bukan macam dia yang dulu . dulu selalu buat aku gelak buat aku senyum . tapi sekarang tah aa . bila aku tanya dah bosan dengan aku ke ? tak. dah ada orang lain ke ? takjugak. habis kenapa aku rasa macam dia dah mula abaikan aku . macam shariz buat aku dulu . asyik asyik busy . even blog ni bukan manusia yang boleh bercakap or mendengar tapi bila luah kat sini rasa okay sikit , kannn . aku bukan mintak dia text aku 24 jam , tapi sekurang kalau sebelom kerja ke , dah balik kerja ke bagilah tahu . kalau dulu boleh kenapa sekarang takboleh . takboleh ke text , sayang bie penat nak rehat jap tau , nanty text . haaa sejuklah sikit hati aku ni . takdalah aku nak pikir bukanbukan . aku tahu dia baik lagi dengan ex dia . tapi aku harap dia just baik sebagai kawan aa , bukan baik macam diorang kapel duluu . kalau still ada hati kat ex just tell me . aku takkan marah , aku akan lepaskan dia kalau itu boleh bahagiakan dia . Ex aku sorang pun aku dah tak kontek . aku taksuka . kalau dia ada orang lain , why not jujur je . aku rasa takperlu tamak kot semua nya dia nak . aku cakap sekarang ni semua kalau je . tapi kalau betul memang tu la yang aku akan buat . buat apa kalau kita stay dengan dia kalau dia dah curang dengan kita ? am I right ? just let him go . memang la bukan senang , sebulan tu duk teringat jugak aa kan . kalau dia betul-betul sayang dia takkan buat semua tu . dia akan fight untuk hubungan kita .cewahh dah duk nasihat orang pulakdahh aku ni, ahaha . aku pun malam2 duk nangis pasal dia . haha takmalu kan besar2 nangis . I MISS THE OLD YOU . I MISS HOW YOU TREAT ME BEFORE :(
aku sayang kau . aku setia dengan kau .

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua