hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Wednesday 2 October 2013

OKTOBER

Hye evelibadi.. 
haish bulan ni bulan yang paling menakotkan aku . why ? okay now aku tengah final exam . baru lepas satu paper . boleh aa tahan senang dye . hee . aku study tau sampay taktidur . forget about final exam . bulan oktober ni bulan bornday aku . aku rasa seram gilaa . sebab housemates aku akan buat muka setan bila cakap pasal besday aku 22 oktober ni . termasuk bie boroi aku yang dah sememangnya dah komplot habis dengan housmates aku . grr ! mana aku nak menyorok ni . tumpang rumah korang boleh ? ahh korang pon sama kann nak dajal aku ! pakwe nye yana si zack cakap , kau nak nyorok mana , orang dah siapkan barang untuk besday kau dah ada tepung , telur temelang muar ,telor temelang tangkak . nak membongak je keje kau kan zack . bukan diorang je , budak axcell skill si amin bongok tu pesan , turun bawah je kau kena tepung .vavi ! wehh wehh aku tahu laa semua besday2 korang aku lah pendajal utama , tapy jangan la besday aku korang nak balas dendam . Allah marah tau berdendam :3 hehe . alahaii nasib tak baik betul sebab last exam hari besday aku . busyett !! Ya Allah selamatkanlah aku daripada malapetaka dan pendajal pendajal tersebut . Aminnnnnnnnnn ! 

Next story , emm emm pasal diary dye yang aku baca tu sampai sekarang aku takleyh lupa isi kandungan dye . kenapa ? okay first aku rasa sayang dye dekat tyrah dulu lagy banyak dary sayang dye dekat aku sekarang . kay , sikit pon aku tak jeles . tu kan cerita lamaa . lagipun tyrah tuu memang patot dye sayang gile-gile sebab tyrah tu baik orang nyaa , lemah lembut and sopan . kemal patotnya jaga si tyrah tuu . kemal is bf tyrah yang sekarang yang perangai dye memang majal habis ! -__- huemm aku pon taktahu kenapa . maybe sebab layanan dye kat aku kot . ye nampak aku memang kasar tapy hati aku ni macam aiskrim . boleh dye cakap dye malas aa nak chat . taktahu kenapa malas. then aku nak chat dengan sape ? dah sah sah aku chat dengan dye seorang je . sebab aku memang tak suka kalau dah kapel nak chat dengan laki lain . tu memang style aku . no hipokrit part here . kalaupon aku bukan antara awek dye yang dye terlebih sayang , at least aku nak jadik yang terbaik untuk dye . yes , aku memang tak baik mana , kadang-kadang aku sakitkan hati dye , kadang aku marah dye . tu semua sebab saayang , sebab aku jaga relay aku dengan dye . tapy if dye stil taleyh sayang aku sepenuhnya , taleh terima aku seadanya aku takboleh nak cakap apaa . maybe aku tak sebaik tyrah , tapy aku cuma nak jadik diri sendiri , aku nak happykan dye dengan cara aku , buat apa aku nak tiru orang lain kann . aku sabar . ape dye buat aku tak pernah halang . kalau nak ingat janji masa memula kapel tu memey aa sakit hati . tapy aku bukan nya sekali dua kapel , dah masak sangat dah aa dengan propaganda ni semua . k smile . first time weh aku bagytahu mak aku yang aku ada bf , selama ni tak pernah . thats mean he's very special for me . aku harap aku pon macam tu bagy dye . aku taknak menanges depan dye . cuma haritu aku menanges sebab dye lebihkan psp dari aku . aku cakap sorang sorang . wuuuu wuuu T____T sakit pulak hati aku ni haaa . dah aa weh mengantok laa . mau bobok duluan yaaa . tata ! 

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua