hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday, 16 January 2012

Cuti-Cuti satu Malaysia (:

hermmm , baru ade mood nak update status , hari ahad hari tu memang besssssttt plusplus aa kan .
ira pegy cameron highlands dengan orang tersayang , WHO ?? of course my family yang tercinte .
mule-2 singgah beli-2 barang dulu , then pegy , ladang teh BOH dekad sungei palas , haha , syokk , sejuk je .
 maen air kat ladang tu , sejokkk ~!
comeyh tak , ear cover tue ?? haha
cantik kan pemandangan belakang tu ? tenang ke minda (:
LADANG TEH BOH SUNGEI PALAS
huhuhu , memey syok aa , huhu . 
minum-2 pulak dekad cafe tempad OMBAK RINDU shooting , waaa . hahaha bangge kejap , huhuk
lepas tu lepas tu , iera pegy petik buah strawberry .~ ta ingad aa tempad tu name ape , maap . haha
sambil kutip sambil makan , dah kelua baru tahu hanye bole kutip tapy tak boleyh makan .hahahaha
haaaa , nampak-3 ~!! baru siked tuu , hahaha . nyum-3 ~!
untung aa sipud babi tu edop lam ladang strawberry ~ jeles~
hehehe , itu je aa pict-2 yang sempad upload untuk korang , lambad aa satu pict pon .
nak tengok banyak-2 nnty ira upload kat fb k .
~iera chubbiy~
opsss ~! last-2 , mmy , hby tak lupe hby , i bought dis for u sayang :)
mmy tatahu nak beli ape , maap aa macam pompan pulak mmy beli , nak beli baju takda yang santek
uky , sampay sini saja , k bai

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua