hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 6 February 2012

AWESOME CONTEST ?? awwwww ~ !

OMG ~ ! BLOG CONTEST ??? huhuhu , aku mane penahh masok bende-2 alahh nih , huhu , btw , tak salah kowt nak mencube , mane tahu buleyhh menang kannn , hehehe . tapy belog aku nih burok tahap ya rabbi , belog orang laen bergande-2 cantek , ---> bukan ayat mintak simpaty yea tapy kenyataan . HAHA
SEMOGE SAYE BERJAYE , huhuhu . (:
yang menganjurkan dis AWESOME CONTEST----->>  AppleCherry.
ukeyhh , aku suke sangad banner nih , sebab nye , ini cartoon peberet aku meyhhh , SPONGEBOB , 530pm di TV9 , huhu .
spongebob squarepants spongebob squarepants :)
ukeyhhh , ini je aa yang aku mampu tulehh . GOOD LUCK kepada semue yang menyertai contest nih keyhh .
BERSAING SECARA SEHAD , cewahhhh , macam aku pulak penganjur nye , ukeyhh . kbaii :)
                                                           

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua