hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Tuesday 7 February 2012

ALHAMDULILLAH YA ALLAH

Ya Allah , terima kasih , kao makbulkan doa kami YA ALLAH , ayah wan dah sedar pagy tady , satu berite yang sangad baek . Aku bersyukur sangad walaopon papa wan tak sembuh sepenuhnye lagy . Doktor kate ayah dye 50/50 sebelum nih . tapy bukan doktor yang tentukan ajal maut nih , tapy ALLAH yang maha pengaseh lagy maha penyayang . 
TERIMA KASIH YA ALLAH 
Wan and family mesty gembira bile orang yang disayangi semakin pulih .Aku tumpang gembira ya SAYANG :') 
Semoge lepas nih ukeyh aa semue , dugaan nih berad , tapy ALLAH takkan menduga diluar kemampuan kite , ingad tu sayang . aku pesan nih untuk kao , semua orang dan diri aku sendry . ALLAH bagy kite dugaan agar kite dekad dengan dye . PAHAM SEMUE ?? ~ hambuiii , dah macam ustazah pulak aku , ade harapan aa masok ustazah pilihan , celeyhhhh , #SILE TERMUNTAH-MUNTAH , haha :D
ukeyh aa , laporr aa . nak makan , SAMBAL PETAI , kome ade ?? HEHE mak aku yang masak tau . hehe
kbai (:

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua