hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Wednesday 8 February 2012

STUPIDO =.=

Tady otw nak pegy reload maxis boss aku kann , aku sikedd lagy nak terciom bontot INNOVA yang di drive oleyh seorang mamat stupido stupido ~ ! Harap kereta je besar , tapy ta tahu nak gune signal , dah aa aku bawak moto boss aku tadik , Haishhh =.= . kalao tak sempad brekk tadik memang gedebanggggg dah aa ~ ! SEWEL ~! aku nih dah aa suke mengelamun time bawak moto , di tambah pulak kereta tadik tak bagy signal nak belok kiri . kalo eksiden tadikk , mao terpelanting aku , agak laju gak aa tadik , HAHA . Kao naek kereta takpe aa ngeng , kalao kemek pon setakad duatigaratus je nak kembalikan kecacatan kereta kao tuh , Kalao aku yang CACAT kao nak tanggung ~ ! Geram betoy aku , di tambah nye dengan cuaca yang sememang nye HOT HOTTER HOTTEST . Takpepasal kao kene cop gampang aa ENCIK . Even kao tak dengar tapy secara eksidently aku dah sumpah kao . errr =.= Kalao pape jadik kat kao maap aa , bukan salah aku , salah kao .

Haaa ~ camnih aa lebeyh kurang kereta tue . Bukan lebeyh kurang , memey sejibik macam nih . uitt ~ ada lesen ke takdak ? kalao takdak orang belakang kao takpe aa kao taknak bagy lampu signal pon , ini dalam pekan kot , konfem-2 berderet-deret belakang kao . huh ~ !! pape je aa . Kbai !

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua