hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Saturday 25 February 2012

I'LL BE BACK

today , aku jumpe dye dekad sungai siput , hermm , memang hepi , sayang , awak lelaki pertama bende yang saye cerita tadi , dan awak jugak lelaki pertama yang saye berjumpe dengan ibunye , itu tandanye saye siyez dengan awak , saya nak hidup dengan awak , saye nak tercipta dary tulang rusuk awak . emmm
btw , hanya ade satu picture je . hermm . aku sayang kao sangad , tengs sebab hantar dary sungai sipud ke kuala kangsar , i really appreciate that , and susah payah kejar bas , huhuk (:
WANIERA <3

see that picture , memlua snap dye buad mata kuyu , then aku kate buad mate bulad . huhuk 
tu yang bulad semacam je tuh , weeee (:
pepepon , aku tetap sayang dye <3 

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua