hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Tuesday 21 February 2012

KAWAN KE LAWAN ??

assalamua'laikom .
aku baru balek jumpe kawan aku . ~perempuan~ taknak mention name dye kat sini sebab nye aku nak story samting . kawan aku nih memang rapad dengan aku . tadi dye ade citer samting yang memang amat mengejutkan , menyedihkan dan mengecewakan aku . it's about my friends . hamaigaddd ~ ! aku tak sangke diorang yang nampak baek , alim plus lemah lembud bole cakap bende buruk sal aku and geng aku . aku betoy betoy ta paham dengan diorang tuh . bende nih jadi mase sekula , mase tu dah dekad nak exam . kelas kiteorang budak 5k2 duduk , then kteorang kene duduk bilik bahasa . ~ lenguh bontot plus pinggang sebab dduk atas lantai ~
geng aku duduk belah belakang siked , maklom aa belah depan budak budak panday yang duduk . kami nih memey tak berpeluang nak grab tempad depan . emm , nak dijadikan story mory , budak budak laki pon duduk belakang line kami . biase aa dorang kan gile gile sikid , satu time ade aa sorang boy dak kelas aku minx ajar kan buad hukum tajwid , ~ buta tajwid betoy aa kao nih ~ hiihi . and buad soalan pendidikan Islam yang laen , memang aa dok dekad kan , tapy tak sampay bersentuh . dengan dorang buad lawak , gelak gelak je aa kan . then , geng geng yang memang 'terbaek' tuh cakap kami buad MAKSIAT ! kawan ! kami buad pendidikan Islam , dah aa dekad nan exam ape salah nye tolong kawan , korang tuh , dah aa dekad SPM bole pulak kutok kami buad maksiat , bukan kutuk , FITNAH ! nak cakap kami buad dose aa ape aa ?? yang korang cakap camtuh dah aa kene dose mengumpat , dose fitnah pulak tu , naseb aa salah sorang pada korang sedar and mintak maap kat salah sorang dari kami yang korang fitnah , budak tuh gtahu dekad mangse mangse yang kene nih , jangan gtahu aku . sebab tahu je aa kan pangai aku camane , mau makan penampar sorang sorang . aku tak sangke mulut korang macam tuh . kami tahu kami nih tak aa baek sangad , tapy jangan aa sampay fitnah tak tentu hala . kiteorang tahu lagy nak jage semue tuh . kalao betoy kami ni dah terover tegor dengan care baek , bukan dengan cara busukkkk macamnnih . aku tahu nih kesah lame , tapy bile kawan aku citer kat aku , memang terkesan gile dalam haty aku , aku sedeyh plus menyampah dengan perangai HIPOKRIT diorang tuh ! fakkk la weyhhh ! 'AKU TERHARU SANGAD KAWAN' .
kalao pon aku tasuke dengan care someone tuh , aku try to be honest , but korang tak . hermm , WHATEVER aa , sampay bile pon aku takkan maapkan korang . korang tahu kenape kami rapad dengan boy berbanding korang ? sebab kiteorang dengan boy salu share bnde bnde stdy , korang ? hermmm tah aa , malas nak cakap pedah . aku dah cukup bersabar , aku dah selalu sangad kene fitnah . ingadkan satu beige bole aa support or nasehad menasehati , tapy tak . hermmm , aku dah nanges sekarang . kbai

NOTAKUKUKAKI : hanye segelintir sahaje yang terlibat . kalao yang terlibat tu bace belog aku nih then kao terase . sori to say , aku dah makan hati dengan korang . aku takdapad nak maapkan korang . kecuali budak yang dah mintak maap dulu .

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua