hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Sunday 26 February 2012

saked

sayang , perot mummy saked , >SENGGUGUT< . tatahu nak citer sape . hermm , aku citer kat blog nih keyh , perot aku maybe saked maybe bukan sebab saked pompan tu je , maybe sebab aku ta makan dari semalam . aku duk dalam bilik nanges s.nsorang , ditambah dengan dye tu tak abeh abeh mention pasal hazama . sayang , aku tipu kao , aku kate aku dah makan , tapy mane aade aku makan lagy , aku mintak maap , aku taknak kao risau pasal aku , perut aku saked sangad , sape yang name nye perempuan , dye tahu aa camane rase nye saked nih >.< . nak tuleh entry nih pun tangan aku dah terkeetar-ketar tahan saked . hermm kbai 

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua