hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Friday, 27 April 2012

LOL =.='

bile mase pulak aku selalu im pakwe kamu ni dear ? keyh ni im aku nan bf kao keyh , takde yang di delete , jujur , taksuka tipu tipu , kalao ade im im sayang sayang ke aku copypaste jugakk , tapy takdak pun keyh . kalao aku tipu , memang hidup aku kena bala laa . ekin chua's , dah dah , jangan nak salah faham keyh . sumpah , sekali ni je im bf kamu nih . dye pun sekali nih je im aku . 
  • February 28
    Hikemal Hisyan
    • aii xtdow lg..
  • February 28
    Iera Xie
    • hhuhu belom .
  • February 28
    Hikemal Hisyan
    • wt pew 2...
  • February 28
    Iera Xie
    • on9 je , buat ape?
  • February 28
    Hikemal Hisyan
    • tgok wwe on9..
  • February 28
    Iera Xie
    • ouhh , uhuhu , emm k la t im lagy , nak tydo , kbai
  • February 28
    Hikemal Hisyan
    • bye..
  • February 28
    Hikemal Hisyan
    • kntoi xtdow lg...hahaha...
      ni haa je yang kiteorang im . pastuh aku cakap nak tydo , aku buad offchat kat dye , pastuh aku like and komen satu status nih , tu yang dye kate kantoi tak tido lagy , aku tak rep pon , sebab aku tak suke im dengan orang yang aku tak kenai , k sekian :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua