hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Friday 11 May 2012

kekaseh terbaek :')

sayang , aku tak sangke betoy kau boley buad aku macam ni . aku bagy kepercayaan , kejujuran and kesetiaan aku kat kau . tapy kau tak pernah bagy semua tu dekat aku . kenape sayang ? aku dah buktikan sayang and cinta aku dekad kau , tapy u still remains as a same person . sayang , kau takpenah pikir ke yang aku tersangad , super , ultimate terluka bila kau buad macam ni . ape salah aku ? kan aku dah cakap kalao kao buhsan or rimas dengan aku kao bagitahu aku . tapy kau tak bagitahu , kau senyap je . patot la bile kao topap cepad je kredit kau habes , alasan kau , kau mecej member . member eyh sayang ? sampay kau ketepikan aku ? btw , tengs sebab maseh jage haty aku dengan menipu aku . sayang , aku mintak maaf sebab terpakse buad semua nih . aku tak sanggup pon nak buad semua nih kat kao , tapy aku hope sangad kau sedar yang bende yang kau buat tu salah . kau dah maenkan perasaan perempuan . kenape ? kau seronok eyh ramai perempuan sayang kau ? aku sayang kat kau . tak dinafikan susah aku nak buang sayang tu . tapy aku takod perempuan laen terima naseb yang sama macam aku terima . biar lah aku jady perempuan terakhir kau buad macam nih . aku taknak kau buat perempuan laen menanges macam kau buad aku menanges . sangad sakid :'( aku cube untuk tak pikir sakid yang aku tanggung nih . tapy bende tu takbole lari dary fikiran aku . maybe sangad susah aku nak lupakan kau , tapy aku terpakse buad jugak , dan aku akan buad . dulu , aku takod sangad kalao kao tinggalkan kao , but now , aku mintak maaf dary ujung rambut sampay ujung kuku jary kaki kau , sebab aku yang akan tinggalkan kau tanpe kerelaan haty aku . tolong berubah . jangan bercinta kalau sekadar nak maen maen dengan cinta . bagy kau cinta tu mainan tapy bagi orang macam aku ni cinta tu kebahagiaan . aku dah terima kau seadaanya , baek buruk kau . tapy sekarang , aku rase aku dah taklayak and dah takberhak untuk kau , oneday , akan ade orang yang betoy betoy bole jage kau . aku mintak maaf , aku takdapad jady macam yang kau nak . aku cume jady diri aku . kau penah cakap yang kau terima aku dengan ikhlas haty kau , tapy semua tu fake je :'( sayang , aku tahu mungkin hubungan kite terlalu singkad , 5bulan . tak macam orang laen , dah bertahun tahun ,  so , aku tak bererti pape pon untuk kau , tapy aku nak kau tahu kau sangad bererti buad aku . :') kao dah cipta banyak kenangan dengan aku . banyak sangad . aku hanyut dalam kaseh sayang kau .

selamat tinggal kekasih , selamat tinggal sayangku . kekasih terbaek yang pernah singgah di hati ku . jangan pernah kembali , jangan pernah kesini . kekasih terbaek yang pernah singgah di hatiku . KATAKAN INI HANYA , HANYALAH MIMPI :'(

mood : crying . you'll always in my heart hubby :'(

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua