hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Saturday 16 June 2012

had happened

assalamua'laikom , ade orang tak dekad blog aku nih ? haha . hemmm ade banyak story yang aku nak tulis kat cinie . maklom aa seminggu kan tk blogging :)
yang perperpertama sekali , sekarang aku bengang sebab aku terpakse berfacebook , bertwitter dan berblogging dalam gelap malam ni , sebab lampu bilik aku tibetibe demam , taknak menyala . haishh . so , aku terpakselaa rembat lampu tydo abang aku . hee . pinjam kejap tau abang :3



yang kerterterduanya , hee ni pasai mamat yang bernama WAN a.k.a ismid ulamraja . 15/6/2012 . harini tamat lah hubungan kami . even aku menanges terok macam mana sekalipon , aku akan cube untuk tak kembali kat dye . lepas break aku update status , pergh tak sampay sepuluh minid break dah carik awek baru , goodjob boy , u make me alot of suffered , terharu nak mampos . then dye komen , pehal lak ko ni . bende tahh , then dye im aku ajak jumpe . hee kalao aku jumpe dye kompom laa aku baek balek nan dye , then dye akan buad perangai lagy , gado , putus , jumpe then baek balek . begitulah seterusnya . *dah macam rantai makanan .  aku cakap aku ade kelas , hemm padahal takde pun . bukan nak mengelak , tapy kalao betoy laa dye nak baek balek , giv me time . i need a lot of time . nak rehatkan hati ni . jujur aku tak pernah benci dye pun , sayang tu ade lagy dalam hati ni . tak rase langsung nak carik pengganti , aku cerita dekad sam bff aku tuh , dye cakap kat aku , kalau aku nak jumpe laki laen bole , jumpe la nak jumpe , tapy kalao dye nampak aku jumpe wan , memang habes wan dye kerjakan , dye cakap dye geram dengan jantan macam tuu . chill la kawann ! rilek dude ! huhu . *iera, tolong tukar topik.



yang ketertertiganya , okeh aku tak tahu apa masalah seorang budak laki dekad sekolah aku nih , form six sekali aku , and i call him bapak budak . mase balik sekolah hari jumaat tuu mase kat parking moto , dye panggil aku , dye tanye aku pasai aku panggil dye bapak budak tuu . dye nak marah marah aku , dye cakap aku hayun karang menangis karang ! hak alahh kesah pulak aku . aku geram sampay aku maki dye . semua budak lower formsix ade kat situ . lantakk, semua orang tahu perangai hang macam mana lol . kuang haja nak maty , hang tengok aku buad apa kat hang k . FUCKER ! 


yang keterterempadnya , aduy , aku stil cube sesuaikan diri dengan suasana baru dekad sekolah , kelas baru , kawankawan baru , cara belajar yang baru , sesetengah cikgu baru , and so on . berghhh ! susah laa , rase macam takbole nak survive langsung kat situ , tapy i've no choice laa . nak taknak kena la ikhlaskan haty terima semua tu . baru seminggu start belajar dah rase macam tension gila . sekarang pulak budak lower formsix kena incharge untuk sukan sekolah . semua bende lower formsix yang handle . cikgu pantau je . 20 peratus markah rase nye . baru tahun ni start . dary peralatan , p.a system , jamuan , buku program , statistik , minuman pegawai , hias pentas , and macammacam lagy laa , semua kami kena buad . petang petang pulak kena datang untuk handle budak latihan sukan . hermmmm . aku oke je . teeheehee :D sekarang ni aku tengah pikir camane aku nak buad aku seronok bila aku datang sekolah , dengan nak kene mengadap muke bapak budak tuu hari-2 , grrr naseb tak sekelas je . hewwwww~  naseb ade H W . haha . syok tengok muka dye , comel , tapy kelas jaoh sangad . errr .

hermm oke aa , got to go guys ! byebye :D

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua