hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Wednesday 4 July 2012

MiCoST

micost ? ouhh , melaka international collaage of science technology ! k aku dekat kolej ni sekarang , aku amek kos office management . best kat sini , membe rumah pun sekepale . enam enam bole buat geng woo ! muahhhh syg korang ! baru brape hari tapy dah macam adik beradik . semua sudi share and dengar prob :') mmmuahhh lagy hee . aku belaja sini oke je . cume sekarang kecoh pasai kes histeria , so kena baca yasin dekad koridor flat . haaa ! hope i'll not be the one ! >.<

k WAN ? hehehe , korang nak sepak aku sepak aa , aku stil dengan dye doe . aku sayang dye doe . syang sangad ! kao ape tahu ? ambuii , mentang mentang dah duk melaka kannn , hehehe :D emm . dye cakap dye akan tunggu aku , tapy dye takod aku yang akan tinggalkan dye . hubby ! mamat kat cini semua poyo2 , kerek2 and agak kurang ajar . mmy tak penah rase pon nak carik bf kat cini . mmy datang cinie nak belaja aa sayang gendud ! i levchiuww lorhhh ! <3 hubby tu duduk sana jangan gatai ! jangan galak ! ngokngek hby ny. hehe :D hby jangan aa risao kalau betoy mmy taknak hby , mesty aa mmy tak kontek hby , tak call , tak pujuk hby bile hby merajuk . mmy nak jaga hubungan kita elok-elok :) mmy terlalu sayang kan hby . maybe orang akan cakap macammacam about kite , tapi mmy pekak kan telinge je . emmm .

okenggg aa ! aku mengantuk , nak tydo dahh ! huuuuuuaaarghhh ! k bye bye :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua