hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Saturday 21 July 2012

assalamua'laikom perakk :)

hye , sehad ke ? aku dekat perak now , tapi esok dah nak balik melaka . sobss sedihh . sekejap je dekad sini . dapad berbuka dengan family sehari je . hermmm . and dapat jumpe wan kejap je . now lets story . aku sampay ipoh pukul dua pagy , abg ipar dye , along dye and dye datang amik . then balik tu gadoh atas kereta sebab ade gambar laki dalam fon aku . memang patot aa dye marah aku siap buat file lagy :D hehe . then sampay rumah dye aku tydo dengan along dye dalam bilik , dye tydo luar . tapy duk text text lagy , then baek jugak akhirnye . dalam kereta tuu kiteorang sembang guna text je . pastu pandang then senyum senyum . haha . esuk nye bangun along dye ajak pegy minum duluu . aku , mama n along dye kelua le pegy minum dekad kedai makcik ni . along dye cakap makcik ni memang suke bertanye . tanye aku ni sape , along dye cakap ni adik angkad . haha :D pastuh otw nak pegy kat kereta ade cina ni dah agak berumur la jugak pegang baby , pastu along dye cakap cina tu dah tua baru ade baby . then mama dye cakap iera , kawen dengan wan cepad cepad nty tua tua baru nak dapat baby . aku gelak jela . haha . family dye baek sangad . angah dye masak sedap . tak rasa janggal sangad . rasa diterima . hubby ! ingad pesan mama simpan duet nak kawen ! 5 ringgit sehari . huhu .
  • hubby , thanks sebab susahpayah carik motor pegy ipoh nak beli tiket . sorry sebab mmy masam je mase nak balik tuu . hby tu im pompan kat fb ramai sangad . grrrr :/
  • i love you so much . jangan tinggalkan mmy lagy . tunggu mmy habes belaja k :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua