hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Saturday 18 August 2012

selamat hari raya aidilfitri

nokk ! esuk raye nak nokk ! yeayy yeaayy ! *seronok macam cukup je puase aku , hee * seronookkkk weyh . kenape ? k kite pergi satu persatu .
  1. sebab aku puase dekat tempat orang , dapat berbuka dengan family first puase dengan last puase . so bile dapat balik raye nii , nikmat gilaa rasaa . seronokk ! 
  2. yang keterduanya pun aduy ! aku puase dengan member2 baru dekat melaka , berbuka sesama , sahur sesama , kekadang tak sahur . balik kelas semua terbungkang . haha . bile time raye nak balik rumah masing masing , salam n peluk cuim bagay , mintak maap . aduy sedeyh pulakk . huhu 
  3. yang tertiga , seronok sebab balik raya dengan abang aku naek kereta . so terasa macam anak perantauan gila . dengan jam nye . pukul 3 pagy baru sampay . fuhhh . and makin seronok bile family angah n along aku raya sini . hee
  4. yang berempatnye . hahahaha malu aaa nak cakap . k poyo gila vavi ! ramadhan pertama n syawal yang pertama dengan insan yang bernama mohd ridhuan bin mohd rahim . tak sangke dapat bertahan even dah berbagay bende jadik . sampay satu tahap aku rase macam dye game aku . tapy bile aku dengan dye n family dye , aku rasa macam dye siyes pulak . orang cakap kalao family laki dah tahu kite dengan anak dye thats mean dye siyes dengan kite . ouke maybe .
  5. yang perlima nye , tak sabau nak raye dengan kengkawan dekad perak . bestie aku mimo n ecahh . winduuuuuuuuuu nokkkkkk ! huuuuu . 
oke itulah sebabnye . huhu . oke aku sayang korang semuaaaaa <3 nak tydo weh . esuk dah raya . bangun awai , semayang raya :)
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :) SELAMAT ISI PEROT DAN ISI POKET . HEHEHE :P

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua