hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Friday 12 October 2012

FINAL EXAM

assalamua'laikom . *tak jawab doso!hee:D . fuhhh , tiga paper dah lepas , tinggal lagy dua paper . attooyaii , dah tak sabar dah nie nak balik perak . PERAKK~! tunggu aku balikkk ! cuti sebulan lima minggu . jadik lah . boleh lah aku lepaskan rindu dekat , bilik aku , katil aku , bantal aku , tb , peti ais , mesin basuh , meja makan , nescafe , kopi , teh , milo . HAHAHA . dan paling penting dekat family aku . lame tak dengan mak aku membebel , ayah aku panggil makan , along aku merepek , angah aku marah anak dye . ==' ye tu pon aku rindu taw . rindu kengkawan aku semua . emmmmm ingat lagy ke diorang kat aku :'( sedeyh seyhhh . WAN ? of course la rindu . rindu gile gile punyaaa . memang tak sabar gila nak balik perak nie . weheeeee . lepas cuti sem , dah kena pindah rumah laen . emmm tak best nye , duduk sini dah best dah . eeeeiiii tak nak pindah lahhhh !! nanty rindu dekat kawan aku si Mina andddddd TOYET ! tapy member aku cakap dye nak bawak balik JB toyet tuu , *psstt , toyet tu kucing aa . hehe.
kat sini siyesly , buhsan tensen buhsan tensen buhsan tensen buhsan tensen . bak kata member aku midod , hidop dah buhsan , mati takod . pahala tak berapa nak banyak lagy . hehek . aku final exam macam tak je kan . boleh online , tido bangun lambat , rewang-rewang . haha . study study jugak , tapy kalao sampay tensen tak boleh jugak kann . lepas nie exam office management , k boleh handle lagy , business mathematics ?? errr -___- memang kena study bebetol nie . maseh belom terlambat . haha xD aduy lenguh dah menaip . tunggu hubby titew text tak text lagy . eshh lambat benor . geram pulak kite . hee . k lah . bhai , takecare semua :D <3

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua