hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 29 October 2012

yang mana satuu ?

assalamua'laikom . haishh once again , aku kena pilih antara dua . hemmm tapy now aku pilih dua dua . how tamak nya aku . sebenar nye bukan tamak , tak sanggup nak lukakan dua dua . wahh ayat nak drama saje aku ni . phewww -__- ni semua angkara si capital W yang buat hal , menyebabkan aku cari teman baru . sebagai peneman . sunyi weh sunyi . capital W bukan nak text aku sangad . lebih busy dengan bini dia number dua , MOTO . huemmm , sampay dye abaikan aku . me sedih k sedih !

capital W :- kalao dye ade masalah , dengan aku aku sekali terkena tempias taufan catrina ros dye , tsunami dye , and berbagay jenis taufan lagy haa ==' ade ke patot ? okay , dye badmood . aku buat silap besar bulu mata semut pon dye dah nak marah marah . baru baru nie , dye mintak putus . sebab nya , aku kompius nak balik jumaat atau sabtu . itu pon nak jadik masalah kann ? okay aku fed up gila time tu . sangad sangad fed up . sampay aku pulak hilang mood . sakai kan . aku tak text , tak call dye lansung selama dua hari dua malam . sampay la satu pagy , subuh , dalam pukol 5 pagy macam tuu . aku tydo lagy . dye call . rindu maybe .aku mamai mamai mamai mamai mai mai , hahak , angkad call dye . sembang aa kan , dah mengantuk kompem aa cakap macam tahik keras susah nak kelua . dye tanye kenape cara cakap macam nie , aku cakap nantok . okay dye letak . dye text aku , lebih kurang macam nie . : hby taknak mmy tinggalkan hby.hby sayangkan mmy.hby takboleh takda mmy.hby rindukan mmy.jangan buat hby macam ni.selalunya mmy ada mesej hby call hby tapy sekarang dah takda .hby tahu hby banyak buat salah kat mmy.hby nak tebus kesilapan hby.bagy hby peluang ye mmy.hby akan berubah .
nampak tak ? ngee . esuk nye tu raya . dye datang tempat aku . family aku takda takkan aku nak bawak jugak masuk rumah . tak manis cakap orang . so lepak dataran je . jumpe je bukan nak berbaik , gado gado gado . then , dah dye pujuk baru okay . malam tu otp dengan dye , dye nanges dalam fun . dye kata masa jumpe mmy rasa macam nak menanges . punya rindu dekat mmy . dia diamm lama . pastuh dye mintak maap sebab banyak sakitkan hati aku . start tu suara dah laen . sayang sangad ehh dye kat aku ?? k bla bla bla

capital S :- seorang lelaki yang bertanggungjawab , but sometimes kuad touching dengan bende yang remeh temeh , such as nyaa , otp dengan dye , aku gurau ludah dye tui tui tuii , dye terus , okay aa , bye . takpun , dye skodeng fb capital W kompom aa still ade picture aku dengan dye , dah dye nak jeles bagay , padahal bukan salah aku =..=' . dye ni cepat pikir bukan bukan . dye selalu pikir yang aku ni dekat luar . ingat aku takda rumah kaaa ? aku just suka cara dye layan aku . cara dye protect aku . cara family dye layan aku . selalu ada time aku memerlukan . tapy takod jugak kawan dengan dye nih . bulan sebelas ni abah dye dapat pangkat dato' . see , dah rase macam tak setaraf . dye mesty nak girl yang setaraf right ? takod nanty dye cakap aku kawan dengan dye sebab harta . btw , sejak aku kawan dengan dye , aku tak penah mintak ape ape k . daripada makan minum , tenguk wayang and sebagainya dya yang nak keluarkan duet . dah dua kali dye mintak kapel . huemm .

jadi , yang mana satu , idaman kalbu . ambuiii . huhu . aku stay dua dua sebab nak buat perbandingan sendiri . secara peribadinya , aku habaq kat hampa serabut kapel dua nie . kredit banyak habes . bayangkan duadua text dalam stu masa . tak ke tersalah dah panggilan :3 aku nak tengok yang mana bersungguh-sungguh nak kat aku . aku pikir masa depan . nak kawen ade anak semua bagay . huuuu . gatay k gatay ! huemmmm .

here they are :
capital W :')

capital S :') 
ngantuk , k bye :(
 
                                                    

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua