hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Tuesday 25 December 2012

dayus seyhhh !

okay , ehh lupa . ASSALAMUA'LAIKUM and good morning . wah awal pulak aa aku bangun harini . ehem ! tak tidur sebenarnya . main game sampai pagi . haha . dah2 cukup kata alu laluan . ehh , betul ke aku eja ? gasakk bak kata hagemaru yang botak tuu ! ngee . back to our tittle ! DAYUS ? selalu nye berkenaan dengan lelaki aa kan , perempuan ? aku tak pernah dengan pulak . takpe-takpe kite sebut sendiri jak keyh ! hahaha . huemmm actually , last night ! berghhh ke pasaipe nak speaking bagai aku nie . hehe . sorry , iklan sebentar bersama nasi lemak ikat tepi garfu pacak :3 semalam , dalam pukul 2 pagy macam tulaa , aku baru balik jumpaaaaa , okay tak penting aku jumpa sapa :P mase tu pulak gadoh dengan shariz , taktahu la pasaipe die nak hangin dengan aku , masuk hantu agaknye *b jangan mara , b yang cakap kan* , hahaha , sorry lagy sekali ! hee , aku dengan yana nak pegy ambik duet dekat cimb . then ade haa kereta myvie putih parking tepi jalan . ade sorang perempuan n mamat ni tengah gadoh . kapel lah kann . yang mamat ni umur 29 yang perempuan umur 18 . mana aku tahu ? sabau haa ! -__- okay , mase aku amik duet kat bank dorang dah gadogadogado . mamat tu suruh perempuan tu masuk kereta . perempuan tu pon masuk haa . diorang gadoh gadoh dalam kereta . masuk aku dah amik duet , otw balik dengar mamat tu tengking perempuan tu macam nih "kao jangan aa tinggal aku bodoh ! " . okay kao bodohkan perempuan tu bodoh ?? heshhh , okay then memula kiteorang jalan jela teros , malas nak campur . bak kata aku malam nie memang malam kapel gadoh sedunia kot . mase melintas jalan , tetiba bunyik tengking n bisingbising , pandangpandang tenguk laki tu hempas helmet perempuan tuu , mamat tu kelua dari kereta sepak helmet perempuan tuu , then pegy dekat seat perempuan tuu . dye bukak pintuu dye lempang perempuan tuu . n tengking lagy "kao blarhhh laa sial !" kiteorang berdiri agak jaoh dari diorang , but stil dengar mamat tu lempang perempuan tuu . then , kiteorang pun ape lagy , pegy aa kat situ , perempuan tu keluar dary kereta dah menanges sambil pegang pipi . perghhhh ! berbirat lima jari kot kat pipi perempuan tuu . mase tuu geng geng mat rempit berenti . maybe diorang terkejot tak sempat nak hentak mamat kimakk tuu . sebab mamat tu teros blarhh macam tuu . then , aku pegy kedai mamak ngoratngorat mamak tu nak dapat ais free . dah dapat baru nak pegy tenguk , geng geng moto tuu dah tolong hantar perempuan tuu balik . perempuan tuu angkat tangan kat aku , senyum . okay , ape sial nye mamat tu nak lempang lempang . punca nya , perempuan tu cakap laki tu selalu mabuk . so perempuan tu nak tinggal aa mamat tuu . maybe dah taktahan sebab selalu mabuk . ehh , kalao jantan macam tu , kaya macam mane sekalipun , hensem tahap teragiga pun , kalao perangai macam lahanat , tak payah buat laki la weyhh . bodoh siakk !! k the end the story . moral of the value , tak payah dekat dengan laki macam nie . huu -__-
semalam aku pulak jadi gilaa . mase jalan , ade je kereta yang dipenuhi mamat mamat tikus mondok , aku tanye mende ????? ade sebuah moto , dua orang cakap , alololo kesian nye dye sejukk , alololo . haaa amik midle finger tinggi asrama yayasan melaka aku bagi . ape nak jadik jadik aa . otak dah serabut ! pagy pagy tady , jerit kuat , oiiiii bebudakkk ayammmmm ! bangun aaaaa !!! hahaha . puas dapat jerit . :D huemm , harini shariz pegy pahang pulak . esuk kot baru balik :| . okay aa . nak sambung maen game haa . bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye .

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua