hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Wednesday 24 April 2013

CUTI SEM

assalamua'laikum
haishh lamanye tak menaip dekat blog nie . takde mase la nak menaip . so sorry . hari ni baru ada kesempatan nak menaip . huemm . cuti sem dah start . dua bulan baqhangg ! sumpah buhsan . kehidupan aku kat perak dengan kehidupan kat melaka memang tersangat jauh lah berbeza . selalu malam-2 lepak kedai makan . nak story pasal aku dekat melaka ?memang sampai esuk pon tak habes la kan . btw , aku rindu gile housemates aku , yana , lisa , mummy , ayien , yatie and bella . diorang rindu aku ke eh ? huemm :'( Yana aku tahu dye rindu aku . dah berpuluh kali dye bagytahu . yang laen i'm not sure lah kan :D dekat member2 lepak malam-2 , jambu kesayangan aku tuu , ehemm member ke ? lalalala , akim , wakk , isa , potpot , alip , zari and ramai lagy laa aku pon tak ingat dah sapa . RINDU WEH ! aku buhsan ! nak korang buat lawak macam selalu :(
huemm , lastly mestylah aku rindu dekat insan yang istimewa dalam hidup aku , SHARIZ . bie , bby rindu bie . dah la dalam satu hari susah sangat nak text . sejak sejak dye ade wechat ! grrr ! sakit pulak hati kite ni . sokay , aku pon ade wechat haa . huhu . today , kite dah 6bulan kan bie . rasa macam sekejap je masa berlalu . dah 6bulan kan . bergaduh dah brape kali . hihi . biase aa , adat orang bercinta . cewwahh ! k lahh . dah maghrib . nak mandi . papai :)

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua