hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 27 May 2013

Conclusion for my semester holiday ! err --"

assalamua'laikummmm . okay dah berminggu minggu aku tak menaip , malam ni tetiba timbul aura kewanitaan aku untuk menaip kat benda alah ni . selalu malam-2 bertwitter je . bangun pagi cek twitter , nak mandi twitter . nak tidur twitter . hidup dalam dunia twitter je laa aku nie :3 huemm btw , nampak tittle aku . kenapa ada err kat hujung nye tuu . yeah err menunjukkan yang cuti semester aku kali ni macam tettttt~ sangat sangat sangat tak best ah ! sebab ? sebabnyaa ? kejap aku nak pikir #3jam kemudian . okay selepas 3 jam aku perah otak aku pikir , ni reason nyaa . haha , mestilah ada problem dengan my swetheart . problem yang membuatkan kiteorang hampir putus siaaa ! haishh aku ni jadik mangsa fitnah member dye . perempuan lah cerita nya sekarang . kebetulan aku kawan dengan ex perempuan tuu yang diorang panggil astro . nak dijadikan cerita , astro ni still baik dengan family nye perempuan ni . mak perempuan ni sakit , so astro ni pergy laa melawat mak dye . masa kat rumah perempuan tuu , perempuan tuu nak pinjam fon astro nak call member katanya , kredit takda . astro pon dengan bengap bagi lah fon dye . si perempuan ni kalau dah namanya kepoh pegy cek dengan sapa astro text . memang trangtangtang la nama aku dekat fon si astro ni . aku taktahu ape masalah dye , dye pegy cakap kat pakwe aku yang aku ni text blue dengan astro . and yang paling tak boleh blarh nya , dye cakap kat pakwe aku yang aku dengan astro dah main dalam tandas hitz . hitz tu kelab malam yang agak femes kat melaka . wakakakakaka , weh meleleh ayaq mata aku dengaq baqhangg . bongokk , nak buat fitnah pon gakgak aa . ingat bf aku bodoh ? haishh . nasib lah dah setel prob tuu . aku dengan member aku nak carik perempuan tuu , tapi shariz kata takpayah . orang macam tu lagi kita serang lagi dye buat macam-macam . so , aku pun diamkan diri jelahh . si astro ni memang okay , tapy aku takda perasaan kat dye ponn . sebab aku dah ada pakwe . aku anggap dye abang . dye layan aku pun macam adik . so lepas kes tuu , aku dengan astro dah tak kontek langsung langsung . lost kontek terus . sekarang kiteorang dah makin okay . even still ada la jugak gaduh gaduh tuu . aku pon tengah nak paham dye . kiteorang dah 7bulan , memang sayang gilaa laa nak putus . instead aku memang sayang dye . haa sorry laa kalau bosan baca cerita pasal bf aku yang tak habes-habes ni . hohohoho *buat gwiyomi . so sekarang aku nak balik melaka cepat-cepat . nak jumpa dye . dah rindu tahap dewa dewi dah ni . huuuu . maybe sebab jauh kot kiteowg gaduh gaduh ni . huemm . kalau dekat gaduh pun cepat je baik balik . aku dah rindu housemates aku laaa . rindu nak lepak-2 , nak joget-2 , nak buat dajal kat rumah bawah . heee :D jahat cikit-2 sajeee . k laa . lenguh dah jari ku . twitter dah menyeru nyeru namakuu . k tata .

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua