hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Tuesday 6 August 2013

Assalamua'laikummm .

holla keekerss ! ehh ? silapp . hollaa peolpe (: hee . dah lame aku tak blogging blogging kann . hee banyak sangat cerita sampay tak sempat nak typing typing ny . btw kankan , esok kankan , esokkk rayaaaa ! yeay ! tapi tapi tapi , ade lagi ke orang nak bagi duit raya dekat aku selain family ? i'm alreadry nineteen , tapy orang melaka ada yang panggil aku KECIK sebab diorang cakap muka aku macam muka budak umur enambelas tahun ? huh ! hinaa terasa woi . Kite okay Kite dah besharr *buatgwiyomi*
Act,benda yang aku tak pernah bagytahu dekat blog aku ni , yang aku dengan Mohd Shariz bin Anuar , hah name penuh aku bagi , emm dah tiada apa-apa lagi . *nyanyilagumayapercintaan* . dye pun dah ada peganti aku . tersentap kejap bila dye cakap dye dah ada GF baru . Untung lah GF baru dye dapat anak dato , pakai EK9 pulak tuu . aku ? aku tak pandang lah semua tuu. aku pun tak pernah mintak duit dye , yang aku mintak just perhatian dye yang dye tak pernah bagy. dua bulan aku single . tak pernah-pernah aku single lama macam tu. bukan aku nak cakap aku hot or what , tapy style aku dah putus terus aku carik kapel baru . tapy dengan dye takk , macam aku ni automatik tunggu dye . tapy bila dye dah ada gf baru , sorry la bro . goodbye memories . aku taknak jadik orang bodoh . aku kawan dengan ramai laki . test satu satu boleh go atau tak . tapy semua sama , nak P****T je . fuckk ! tapy sekarang aku dah ada peganti dye . sebelum ni aku cuma tahu nama dye tapi tak pernah rapat . masa mula-mula jumpa , jumpa yang tak disengajakan , dekat eye on . ada something yang menarik feeling aku nak kenal dye . haishh . dipendekkan cerita , aku dah ade Bf baru sekarang , nama dye SYAHFRIE SHAHIRAN BIN RAZALI . haa besaq lagy aku tulis . baru je berapa hari . cuba duluuu mana nak tahu okay . tapy dye sweet,romantik,care and best . dye budak kolej aku . budak bisnes . not bad lah . hee . orang panggil dye along . sebab anak sulungg . sayang , kite akan cuba jaga awak k . jangan risau kalau awak tak buat hal kite pun tak buat hal . kalau awak curang awak tengok apa saya buat . xD
lastly, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN aku ucapkan untuk family , sedara mara , my gugurl housemates tercinta -yana,mummy,ayien,fawa,yatie,bella and yatie , budak-budak kelas office management , kawan kawan sekampung , kawankawan FB , kawankawan twittter and semua semua semua nyaaa laaa . mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku jari kaki . andai ada terkasar bahasa salah dan silap. untuk my prince beboroi , raya jangan makan banyak-2 . nanty bertambah boroi . hahaha ILY bie.
k lah nak tolong tolong dekat dapur . leffffiiiyuuuuuuuuu (:

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua