hye , i'm iera , nineteen , lenggong perak , fully taken by Mr. Akmal. hop until death , please respect my blog and i'll respect yours back , thanks for visiting , very appreciate :)

Monday 23 September 2013

Assalamua'laikum ..
raraaa , cepat cepat taip sebelom dia datangg . dah la pinjam lappy sayang kite je berbelog ni . heee . takpetakpe . dye cakap dye kaki blog jugak . kalau betol mesty dye baca punya post aku ni . haha . Actually kisah nya harini macam ni , huem macam manaaa ? macam niii ... al kisahh....
tady kan aku nampak ada buku kecik macam diary *memang diary pun :3 atas meja . aku takot dye nampak n sorok buku tu aku pun cover-2 ah sikit . penat aku tunggu dya blarh tak blarh blarh . kejap je blarh then datang balik . pastu last dye blarh lamaa . aku pun ape lagy . mengambil kesempatan di atas kesenangan amik buku diari tu dan sekodeng . aku kan memang suka sekodeng menyekodeng ni . kodeng punya kodeng kita ada jumpa sesuatu yang *lagalagajaritelunjuk , agak sedih . aku baca pun sedih apa lagy dye . memula dye cakap dye gaduh dengan t*r*h tersayang . yes aku tahu tu ex dye . aku pun kenal cuma tak rapat . the selak lagy , dye tulis pasal ex dye tu dengan kawan dye sendiri . sedih dhoo . sumpah hidung aku tady dah pedih . tahan je . eleh nanges pon kenapanya . aku sensorang je punn . then teros aku set dalam mind aku taknak ada orang ketiga dan orang ketiga tu bermula dary aku . kalau dary dye aku tak boleh nak berbicara . maybe dye dah tak happy dengan aku . kannn . hope takde . aku dah takot nak main main kan orang . ex aku si shariz tu dulu aku banyak main-2 . maybe jugak faktor dye busy kerja . busy dengan budak-2 kereta . tu sebab aku ada kawan dengan laki lain . tu pun kawannnn . tak lebih tak kurang . sayang aku sekarang sekolej dengan aku . tu lebih memahami mungkin . taknak weh main main . takot kena dekat batang hidung sendiri . even kita tak kapel dengan orang lain tapy kita bersweet sweet , tu pun di kira curang . cemana perasaan pasangan kita bila tahu semua tu? aku ni lain , suka pendam je . ye itu la aku . suka memendam . bukan apa taknak benda jadik besar , tapy kadang-2 terlepas jugak . nak jaga hati orang bukan senang weh tapy at least kita elak buat benda yang si dia tak suka , kannn ?angguk kepala cepat jimbit ! kekadang risau sebab kita tak tahu ape dye buat kat belakang kita . tapy kalau dye jujur and setia kira okay lah kann .
sekarang aku try jaga dye macam mana dye jaga aku . aku cuba semampu seboleh dan sedaya aku . sama sama susah sama sama senang . huemmm . Syahfrie Syahiran , I LOVE YOU . too much .

No comments:

Post a Comment

Sayang kamu semua